لیست تولید کنندگان پروفیل upvc در ایران

لیست تولید کنندگان پروفیل upvc در ایران

لیست تولید کنندگان پروفیل upvc در ایران

یکی از مهمترین قسمت های یک درب و پنجره پروفیل یا همان قاب آن می باشد . پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک یا همان Upvc بسیار سخت تر از PVC بوده و مشکلات و معایب آن را برطرف کرده و یک متریال بسیار عالی برای ساخت درب و پنجره مبدل شده است. می توان به جرات گفت در حال حاظر در سطح کشور پروفیل های یو پی وی سی در ساخت درب و پنجره پرفروش ترین و محبوب ترین می باشد.دلیل پر فروش و محبوب بودن این ماده مزایای فروان و قیمت بسیار مناسب آن می باشد. در این مقاله قصد داریم لیست تولید کنندگان پروفیل Upvc در ایران یا همان اسامی پروفیل های Upvc را بررسی نماییم و مزایا و معایب هر کدام را بسنجیم. ممنون که تا انتهای مقاله ما را همراهی می کنید و وقت خود را برای مطالعه این مقاله می گذارید.

یو پی وی سی چیست و چه کاربردی دارد؟

یو پی وی سی یک نوع پلاستیک محکم ، با استحکام بالا و با دوام می باشد . از این متریال در صنعت های مختلف استفاده می شود و کاربرد فراوانی دارا می باشد . یکی از اصلی ترین و پر کاربرد ترین این محصول ساخت قاب درب و پنجره تک جداره ، دو جداره و سه جداره می باشد . همچنین از این ماده در ساخت تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی به دلیل ویژگی های مطلوبی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده در سال 1912 در آزمایشگاه تولید شد و در طی سالیان دراز این ماده تکامل پیدا کرده و به ماده ای که در حال حاضر در دسترس است مبدل شده است . لیست تولید کنندگان پروفیل Upvc در ایران بسیار می باشد .که قصد داریم به مهمترین آنها بپردازیم .

به جرات می توان گفت اسامی پروفیل های Upvc ایران به شدت طی این سالها افزایش داشته و تولید کنندگان این محصول بسیار زیاد شده است . البته همانطور که در فوق ذکر شد یو پی وی سی تنها در صنعت درب و پنجره کاربرد نداشته و به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال در سیستم های لوله کشی ، پرده ، شیلنگ ، سیم های برق روکش دار و کارت های نوار مغناطیسی در مواد اولیه خود این ماده را دارا می باشند. توجه کنید که خرید ارزان ترین پروفیل Upvc کار اشتباهی می باشد و اگر قصد استفاده از مزیت های فراوان این متریال دارید در انتخاب پروفیل دقت نمایید.

اسامی پروفیل های upvc

اسامی پروفیل های Upvc

تاریخچه پروفیل یو پی وی سی در ایران به قبل از سال 1357 خورشیدی بر می گردد که به صورت بسیار محدود در کشور تولید می شد و پس از انقلاب کارخانه این متریال تعطیل شد . تا اینکه در سال 70 تا 75 مجددا تولید آن از سر گرفته شد اما به دلیل عدم استقبال از آن مجدد تعطیل شد. تا اینکه در سال 1380 با حمایت و پشتیبانی سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث 19 که موضوع آن صرفه جویی در مصرف سوخت ساختمان می باشد استفاده از این محصول مجدد رشد پیدا کرد و فروش آن بالا رفت. اگاهی مردم در سطح کشور باعث آشنایی بیشتر از خواص و برتری های این محصول شد و فروش آن نیز بیشتر شد . تا اینکه در حال حاضر به پرفروش ترین متریال ساخت پنجره مبدل شده است .

در ادامه به لیست تولید کنندگان پروفیل Upvc در ایران خواهیم پرداخت و در واقع اسامی پروفیل های Upvc کشور را عنوان خواهیم کرد . قبل از آن بهتر است بدانید که سیاست های تشویقی و اجباری دولت در به کار گرفتن پنجره های عایق بندی شده حرارتی و صوتی در رشد استفاده از آنها موثر می باشد . پروفیل یو پی وی سی عایق حرارتی بسیار قوی می باشد که با استفاده از آن ساختمان هدر رفت انرژی کمتری خواهد داشت. همچنین این ماده عایق بسیار قوی می باشد ، اما این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت یراق پنجره در این امر تاثیر دارد .

تولید کنندگان پروفیل یو پی وی سی در ایران

همانطور که در فوق ذکر شد تولید کنندگان پروفیل Upvc در ایران بسیار زیاد می باشند و بررسی اسامی پروفیل های Upvc ایرانی کار دشوار و مشکلی می باشد . ما در این مقاله سعی کرده ایم طبق گزارشات کارشناسی شده و به دست آماده از مراجع معتبر و نظر سنجی های صورت گرفته توسط گروه های صنعتی و شرکت های مختلف که در این حوزه در حال فعالیت هستند به جمع بندی برسیم و نتیجه آن را به شما عزیزان ارائه دهیم . این دسته بندی ها و برند هایی که معرفی می کنیم بر اساس مشکلات تغییر فرم یا تغییر رنگ پروفیل ، تناسب قیمت و کیفیت ، راحتی در نظافت ، مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی ، دارا بودن استاندارد های جهانی و کشوری و رضایتمندی مشتریان می باشد .

نکته بسیار مهم که باید به عنوان توجه ویژه کنید ، اگر به دنبال پنجره استاندارد با کیفیت هستید در انتخاب پروفیل آن به شدت وسواس به خرج دهید و اطلاعات خود را بالا برده و با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید. پروفیل را می توان مهمترین قسمت یک درب و پنجره تک جداره یا دو جداره نامید.

تولید کنندگان پروفیل upvc در ایران

پروفیل ماوی

اولین پروفیل در میان برترین تولید کنندگان پروفیل Upvc در ایران پروفیل ماوی می باشد . برند پروفیل ماوی را شرکت ماوی صنعت تولید و در کشور عرضه می نماید. این شرکت زیر نظر بخش خصوص در سال 1381 افتتاح شد و اصلی ترین محصولات آن پروفیل درب و پنجره دوجداره و همچنین نوار لبه ماوی می باشد . این پروفیل بسیار سنگین وزن است و وزن بالای آن را به پروفیل مطرحی همچون ویستابست مقایسه می کنند. قیمت پنجره ماوی نسبت به ویستابست ، وین تک و هافمن پایین تر می باشد در صورتی که وزن آن از سه پروفیل ذکر شده بالاتر می باشد.

این پروفیل از کنترل کیفیت چند مرحله ای برخوردار می ابشد که باعث شده در تمامی پروفیل ها کیفیت یکسانی مشاهده شود. پروفیل ماوی جز لیست تولید کنندگان پروفیل Upvc در ایران می باشد و می توان جز اسامی پروفیل های Upvc در ایران از آن نام برد.

پروفیل کندو

یکی دیگر از محصولات برند ماوی پروفیل کندو می باشد . این پروفیل بسیار با کیفیت بوده و وزن آن یک کیلو گرم می باشد . این شرکت توانسته در سالهای اخیر انواع لوح های افتخار و استاندارد را دریافت نماید . همچنین توانسته به عنوان کار آفرین برتر در سال های 1390 و واحد نمونه صنعتی خود را معرفی نماید. این پروفیل دارای 25 سال ضمانت تغییر رنگ و شکل می باشد و توانسته رضاتمندی مشتریان را از خوب بودن به بهترین بودن مبدل سازد . پروفیل کندو نسبت به پروفیل ماوی سبک تر می باشد و قیمت پروفیل کندو نسبت به قیمت پروفیل ماوی پایین تر می باشد. پروفیل کندو جز لیست تولید کنندگان پروفیل Upvc در ایران می باشد و می توان جز اسامی پروفیل های Upvc در ایران از آن نام برد.

دیدگاه ها 2

2 دیدگاه برای “لیست تولید کنندگان پروفیل upvc در ایران”

    حسيني

    لیست تولید کنندگان پروفیل upvc در ایران كدام است؟

    برتا مارکت

    در سطج كشور برند هاي خيلي زيادي در زمينه توليد پروفيل يو پي وي سي در حال فعاليت مي باشند.