قیمت یراق آلات ویناک Winac

قیمت یراق آلات ویناک

قیمت یراق آلات ویناک

یراق ویناک یکی از بهترین یراق های تولید شده در سراسر کشور می باشد که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.قیمت یراق آلات ویناک نسبت به کیفیت و ساختار آن بسیار مناسب می باشد.یراق آلات ویناک با ساختن سازمانی مقتدر ، به همراه دانش بروز و اتکا به اصول و ارزش های سازمانی توانسته محصولی با کیفیت و محبوب را به بازار ارائه کند. این مجموعه توانسته با کسب مزیت رقابتی و با ایجاد ارزش افزوده مناسب برای مشتریان خود بازار پر رقابت ایران در زمینه یراق آلات یو پی وی سی را برای خود کند.ویناک ماموریت دارد که رضایتمندی مشتریان را از خوب بودن به بهترین بودن مبدل سازد.

یراق ویناک

قیمت یراق آلات ویناک نسبت به قیمت یراق آلات جی یو و همچنین در مقایسه با رقیبان خود در سراسر کشور بسیار اقتصادی و مناسب می باشد. یراق ویناک مفتخر است با بیش از 25 نمایندگی فروش در سراسر کشور خانواده ای بزرگ و همراهان بسیاری داشته باشد.ویناک در چشم انداز خود ، توسعه پیوسته برند ویناک در سراسر کشور و خاورمیانه در برنامه خود دارا می باشد.یکی از ارزش های یراق آلات ویناک توسعه و همبستگی درون گروهی برای کسب نتایج عالی می باشد که باعث شده بهبود مستمر و نوآوری را در این برند به ثمر برسد.یراق آلات این مجموعه بروی درب و پنجره یو پی وی سی تمرکز داشته و در آینده نزدیک قصد تولید یراق آلات آلومینیوم را در برنامه دارا است.

یراق آلات چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

به کلیه قطعاتی که باز و بسته شدن درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می شود یراق آلات می گویند. بیشتر مصرف یراق آلات بروی کابینت ام دی اف و درب و پنجره می باشد . قیمت یراق آلات ویناک نیز بسیار اقتصادی می باشد و بروی درب و پنجره یو پی وی سی کاربرد دارد. به طور کلی در صنعت درب و پنجره ساختمان مواردی نظیر دستگیره درب و پنجره و عواملی که باعث باز و بسته شدن پنجره می شود یراق آلات می گوییم.

یراق آلات به طور روزمره در زندگی ما نقش مهمی خواهند داشت و در طول روز از آنها بسیار استفاده می کنیم. این محصول باعث سهولت استفاده در کمد دیواری ، کابینت ام دی اف ، درب و پنجره دوجداره می شود.یراق ویناک و باقی یراق آلات حتی در زیباتر شدن محصولات کاربرد دارند.همچنین این قطعات طی این سالها بسیار پر استفاده تر از قبل شده و حتی در شیر آب نیز کاربرد دارد.

یراق آلات Winac

همانگونه که در فوق گفته شد یراق آلات winac با تمرکز بروی درب و پنجره یو پی وی سی توانسته به محبوبیت بسیار بالایی برسد و در این صنعت بسیار پر فروش خواهد بود.یراق الات در بعضی از بازشو های درب و پنجره با چرخش بخش متحرک حول یک محور باعث سهولت در باز و بسته شدن می شود. بعضی از یراق winac پلاستیکی بوده و بعضی آنها قطعات فلزی می باشد.توجه داشته باشید که عایق درب و پنجره یو پی وی سی بسیار مهم و حائز اهمیت باشد از این رو یراق آلات استفاده شده باید به شکل بسیار کامل و مستحکم باشد که از برتری ها و ویژگی ها منحصر به فرد ویناک می باشد.مساله دیگری که در پنجره یو پی وی سی مطرح است امنیت این محصول می باشد که بسیار به یراق آلات مصرفی بستگی دارد ، پس انتخاب یراق مطمئن بسیار مهم است.

قیمت یراق آلات روتو در کشور بسیار بالاست اما کیفیت بسیار بالایی دارد ، و اگر میخواهید به صورت اقتصادی پروژه خود را انجام دهید و دنبال کیفیت مناسب و استاندارد هستید قیمت یراق آلات ویناک بسیار مناسب شما می باشد.

یراق آلات ویناک

قیمت یراق تک حالته ویناک

ابتدایی ترین یراق آلات پنجره یراق تک حالته می باشد که قیمت یراق ویناک تک حالته نیز بسیار مناسب بوده و همچنین بسیار پر استفاده است.یراق تک حالته ویناک به معنای چرخش و حرکت بازشو پنجره به روی یک محور عمودی یا گاهی محور افقی که بسته به نوع استفاده آن می باشد. در یراق تک حالته پنجره یو پی وی سی بخش متحرک یا همان بازشو پنجره روی یک محور قابلیت باز و بسته شدن دارا می باشد. اجزا و قطعات کم این محصول باعث شده قیمت یراق آلات Winac به عنوان ارزان ترین نوع یراق آلات محسوب می شود. تقریبا می توان گفت بیش از پنجاه درصد یراق های استفاده شده در درب و پنجره از نوع تک حالته می باشد.

اسپانیولت تک حالته ویناک

مهمترین بخش یراق تک حالته ویناک اسپانیولت آن می باشد. اسپانیولت قطعه ای فلزی و تسمه ای شکل که در داخل شیار لنگه پنجره قرار می گیرد و توسط پیچ های سوزنی مونتاژ می شوند. عموما اسپانیولت تک حالته ویناک در ابعاد280 ، 400 ،600 ،800 ،1000 ،1200 ،1400 ،1600 و 1800 موجود می باشد.در انتخاب سایز اسپانیولت باید دقت شود قسمت اعظم ارتفاع پنجره را شامل شود . در صورت بزرگ بودن ابعاد و عدم مونتاژ اسپانیولت از اندازه قبلی حداکثر 200 میل اختلاف آن باشد و در صورت عدم مونتاژ یک اسپانیولت با سایز های کوجکتر باعث کاهش عایق بودن پنجره می شود.به عنوان مثال اگر ارتفاع لنگه پنجره شما 1500 میلیمتر می شاد حتما باید از اسپانیولت 1400 استفاده شود.هر چه ارتفاع اسپانیولت بیشتر شود تعداد پیم قفل شوند نیز بیشتر خواهد بود تا استقامت پنجره بالاتر رود.

یراق ویناک را می توان جز بهترین برند یراق پنجره Upvc در سطح کشور دانست.

قیمت یراق آلات winac

دستگیره پنجره تک حالته

قیمت یراق آلات ویناک بسته به ابعاد و سایزی که خرید می کنید متغییر است، همچنین عاملی که بسیار در قیمت این یراق مهم می باشد دستگیره های آن می باشد. دستگیره های تولید شده توسط ویناک شامل دستگیره پنجره آلومینیومی سفید ، دستگیره پنجره آلومینیومی اکو سفید ، دستگیره پنجره آلومنیومی وناک اوکو مشکلی با کد رال 8022 ، دستگیره درب سرویسی دو طرفه سفید ، دستگیره درب سرویسی دو طرف سفید و دستگیره درب سرویسی دو طرفه مشکلی با کد رال 8022 ، دستگیره سوییچی دو طرف سفید و دستگیره درب سرویسی دو طرف مشکی رال 8022 می باشد.

یراق ویناک

لولا ویناک

لولا ویناک در تمامی درب و پنجره یو پی وی سی نقش محور تکیه گاهی جهت چرخش را ایفا می کند.معمولا لولا های از جنس فلزی یا ترکیبی از پلاستیک و فلز می باشد که به منظور زیباتر شدن ظاهر پنجره پوششی از رنگ سفید ، قهوه ای و طوسی بروی آن ایجاد می شود . ابعا لولا های تک حالته معمولا 75 میل و کاهی برخی از تولید کنندگان از لولای 90 و 100 میلیمتر استفاده می کنند.

یکی از عوامل مهم در لولای ویناک نوع آلیاژ بکار رفته در تولید َآن می باشد که نقش بسیار مهمی در کیفیت و استحکام لولا دارد. تعداد لولای بکار رفته در مونتاژ پنجره نقش مهمی در استقامت دارد ، چرا که اگر این مقدار کمتر از استاندارد باشد به مرور زمان باعث شکسته شدن لولاها می شود. به طور کلی می توان گفت قیمت یراق آلات پنجره دوجداره در یراق ویناک مناسب و اقتصادی بوده.

قیمت یراق ویناک

زاماک ویناک

در سیستم های درب و پنجره یو پی وی سی زماک ویناک نقش بسیار مهمی خواهد داشت. زاماک ویناک به عنوان مکمل اسپانیولت می باشد به پشت زبانه پنجره قفل می شود.زبانه مکمل اسپانیولت به نام تجاری ویناک زاماک شناخته میشود . قیمت زاماک ویناک نسبت به کیفیتی که دارا است بسیار مناسب می باشد. زاماک اسپانیولت ویناک در دو نوع اکس 13 و 9 میلیمتر موجود می باشد.آلیاژ این قطعه بسیار در عمر آن موثر می باشد و یراق آلات ویناک از الیاژ با کیفتی و وزن مناسبی برخوردار می باشند.

دیدگاه ها 12

12 دیدگاه برای “قیمت یراق آلات ویناک Winac”

    مرتضي سعيدي

    سلام
    وقت شما بخير
    چجوري مي تونم اين برند از يراق را سفارش سنگين بدهم؟

    برتا مارکت

    مي تونيد از روش هاي ارتباطي موجود در تماس با ما با بازرگاني برتا در ارتباط باشيد.

    منصوريان

    آيا كيفيت يراق ويناك رو فروشگاه اينترنتي شما تاييد ميكند؟

    برتا مارکت

    بله يراق آلات ويناك يكي از بهترين يراق آلات سطج كشور مي باشد و قيمت يراق ويناك نسبت به كيفيت بالايي كه دارد بسيار مناسب مي باشد.

    باقري

    سلام
    يراق ويناك كشويي هم داره؟

    برتا مارکت

    سلام
    وقت شما بخير
    از طريق روش هاي موجود با كارشناسان ما در تماس باشيد تا شما را راهنمايي ميكنند.

    جاسمي

    چجوري مي تونم ليست قيمت داشته باشم؟

    برتا مارکت

    سلام
    وقت شما بخير
    از طريق روش هاي موجود با كارشناسان ما در تماس باشيد تا شما را راهنمايي ميكنند.

    مسعودي

    سلا
    درود بر سايت برتا ماركت
    يراق ويناك ايراني هستش؟

    برتا مارکت

    سلام
    وقت بخير
    بله يراق بسيار با كيفيتي هستش و ساخت كشور خودمان است

    montazeri

    قيمت يراق آلات ويناك دو حالته نسبت به تك حالته چقدر اختلاف قيمت دارد؟

    برتا مارکت

    سلام
    وقت بخير
    با مشاورين مجموعه بازرگاني برتا در تماس باشيد ، شما رو رهانمايي مي كنند.