بهترین برند یراق آلات پنجره Upvc

بهترین یراق آلات پنجره upvc

بهترین برند یراق آلات پنجره Upvc

اگر در حال ساختو ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره خود را دارید ، در صورت نداشتن اطلاعات کافی ممکن است با مشکل مواجه شوید.معمولا سازندگان و کارخانه داران پنجره Upvc بر اساس پروفیل و یراق آلات مصرفی خود به شما پیشنهاد می دهند و شمارا دچار سردگرمی می کنند. درب و پنجره Upvc از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که با داشتن آگاهی کامل می توانید انتخابی صحیح انجام دهید و حس خوبی از خرید خود داشته باشید . مجموعه ما یعنی بازرگانی برتا مارکت توانسته سبد کالایی کاملی از انواع پروفیل ، یراق آلات و انواع چسب را به مشتریان خود ارائه دهد.ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی کامل در زمینه پنجره Upvc به شما ارائه دهیم و همچنین بهترین برند یراق آلات پنجره Upvc را به شما معرفی نماییم ، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پنجره Upvc چیست ؟

پنجره یو پی وی سی یکی از رایج ترین و می توان گفت پر فروش ترین متریال ساخت درب و پنجره می باشد . پلی وینیل کلراید یا به اختصار یو پی وی سی ماده ای بسیار پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع می باشد . پنجره یو پی وی سی بسیار عایق صدا قوی می باشد و اگر در خیابان پر رفت و آمد و یا نزدیک مدرسه زندگی میکنید و آلودگی صوتی شمارا اذیت می کند بهترین انتخاب برای شما پنجره دوجداره و یا سه جداره می باشد. یو پی وی سی عایق حرارتی بسیار قوی هم می باشد و در فصل سرما می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و مبلغ قبوض نظافت کمتر داشته باشید.

این محصول نیاز به رنگ آمیزی سالیانه نداشته و نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد . نظافت آن بسیار ساده بوده . این متریال هیچوقت دچار خوردگی و زنگ زدگی نخواهد شد.

به طور کلی یک پنجره یو پی وی سی از پنج قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل پروفیل ، یراق آلات ، شیشه ، مونتاژ و نصب می باشد . در ابتدای پاراگراف پروفیل را بررسی کرده ایم و نوبت به یراق آلات می رسد. قیمت یراق آلات پنجره دوجداره بسیار متغیر می باشد . برای داشتن طول عمر مفید بالاتر بهتر است بهترین برند یراق آلات پنجره Upvc را تهیه نمایید . یراق آلات به کلیه قطعاتی که باعث باز و بسته شدن درب و پنجره شود می گویند . مجموعه ما مفتخر است سبد کالایی کاملی از یراق آلات را دارا می باشد . در ادامه به بررسی دقیق انواع یراق آلات ، نقاط قوت و ضعف و همچنین مقایسه با یکدیگر پرداخته ایم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

یراق آلات پنجره چیست و چرا مهم است ؟

همانطور که در فوق ذکر شد که یک پنجره یو پی وی سی از پنج قسمت اصلی تشکیل شده است . پروفیل ، یراق آلات ، شیشه ، مونتاژ و نصب از اجزا اصلی پنجره یو پی وی سی می باشد . این موارد که گفته شد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و هر کدام اگر به صورت استاندارد و اصولی نصب نشود قطعا به مشکل خواهید خورد و از مزایای فراوان این نوع پنجره بهره نخواهید برد . یراق آلات اگر مناسب نباشد پس از مدتی پنجره دچار افتادگی می شود و نیاز به رگلاژ پیدا می کند ، همچنین به دلیل عدم چفت شدن بازشو عایق آن ضعیف می شود و کاربرد خود را از دست می دهد. پس انتخاب بهترین یراق آلات Upvc بسیار و بسیار مهم می باشد .

به کلیه قطعاتی که باعث باز و یا بسته شدن پنجره می شود یراق می گویند . انتخاب بهترین یراق آلات پنجره Upvc نیز بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد که ما قصد داریم به بررسی این مورد بپردازیم و انواع طبقه بندی آن را بازگو کنیم . امیدوار هستیم که این مقاله به شما کمک کرده که بتوانید خریدی آگاهانه انجام دهید.

انواع یراق آلات از نظر قیمت

در این قسمت از مقاله می پردازیم به بهترین برند یراق آلات پنجره Upvc و از نظر قیمت و کیفیت بررسی خواهیم کرد . سه دسته کلی یراق آلات اقتصادی ، یراق آلات میان رده و یراق آلات درجه یک ملاک تقسیم بندی ما می باشد. بازرگانی برتا مفتخر است نمایندگی انواع یراق آلات اقتصادی ، میان رده و درجه یک را در سبد کالایی خود گنجانده باشد . یراق های موجود در بازرگانی برتا چه اقتصادی و چه میان رده در نوع خود بالاترین کیفیت را داشته و با بررسی های فراوان در بازار یراق آلات پنجره کشور توانسته ایم بهترین هر دسته بندی را در سبد کالایی خود بگنجانیم.در ادامه به بررسی دسته بندی های یراق آلات از نظر اقتصادی پرداخته ایم و بهترین برند هر کدام را به شما اعلام خواهیم کرد ، پس تا ادامه مقاله ما رو همراهی کنید.

بهترین یراق پنجره upvc

بهترین برند یراق آلات پنجره Upvc نوع اقتصادی

هنگامی که صحبت از برند های اقتصادی یراق آلات می شود و به دنبال بهترین برند یراق آلات پنجره Upvc می گردیم با برند های متعددی مواجه هستیم ، نظیر : ویناک ، GSA ، Forres ، ماکو . هر کدام از این یراق آلات دارای کیفیت بالایی بوده و ساخت کشور ایران می باشد . قیمت یراق آلات ویناک نسبت به باقی یراق ها متوسط می باشد ، اما کیفیت آن نیز نسبت به باقی یراق های سطح کشور کمی بالاتر می باشد .یکی از مزیت های یراق آلات ویناک که خود را جز بهترین یراق آلات Upvc قرار داده گارانتی آن می باشد . یراق آلات ویناک دارای ده سال گارانتی بود و تمامی تست ها و استاندارد های لازم را انجام داده است . مجموعه ما با بررسی بیش از ده یراق به این نتیجه رسید که ویناک دارای برتری بردیگر یراق ها می باشد .

بهترین برند یراق آلات پنجره Upvc

بهترین یراق آلات پنجره Upvc نوع میان رده

پس از بررسی یراق آلات اقتصادی و معرفی بهترین و با صرفه ترین و با کیفیت ترین یراق نوبت به بررسی یراق آلات میان رده می باشد . پیدا کردن بهترین یراق آلات پنجره Upvc از نوع میان رده بسیار کار مشکلی بوده و برند های مطرح زیادی نیز به عنوان کاندید حضور دارند . بیشتر یراق آلات میان رده ساخت کشور ترکیه می باشد . یراق آلات مطرح میان رده شامل : کاله کلیت ، ورنه ، VHS ، آکادو و اندو می باشد . در میان این یراق های قیمت یراق آلات ورنه نسبت به باقی یراق ها مقدار بالاتر بوده اما از نظر کیفیت یه سر و گردن نیز بالاتر می باشد .

همچنین از بین یراق های ذکر شده قیمت یراق آلات  وی اچ اس VHS کمی پایین تر بوده ، اما این پایین تر بودن قیمت دلیل بر بی کیفیت بودن آن نمی باشد و وی اچ اس طی چند سال اخیر کیفیت خود را اثبات کرده است . یراق های معرفی شده به هیچ وجه دچار خوردگی نمی شوند . یراق آلات ورنه هم در زمینه Upvc و هم در زمینه آلومینیوم فعالیت می کند . یراق آلات وی اچ اس تمرکز خود را بروی یو پی وی سی گذاشته است.

بهترین یراق upvc

بهترین یراق پنجره Upvc نوع درجه یک

پس از بررسی بهترین یراق پنجره Upvc اقتصادی و بررسی بهترین یراق آلات پنجره Upvc میان رده نوبت به بررسی و معرفی یراق های درجه یک یا همان لوکس می باشد. اکثر یراق آلات قرار گرفته در این این دسته بندی ساخت آلمان می باشند . از جمله یراق های مطرح و محبوب این دسته بندی می توان به روتو و جی یو اشاره کرد . قیمت یراق آلات روتو نسبت به جی یو کمی بالاتر است . یراق آلات روتو یکی از با کیفیت ترین نوع یراق ها در سطح دنیا می باشد و در پروژه های بین المللی از این یراق استفاده می شود . قیمت یراق آلات جی یو نیز کمی پایین تر می باشد ولی از نظر کیفیت با یراق آلات روتو قابل مقایسه می باشد.

بهترین برند یراق آلات Upvc
دیدگاه ها 8

8 دیدگاه برای “بهترین برند یراق آلات پنجره Upvc”

    علي صبوريان

    سلام
    وقتتون بخير
    ارسال به كيش هم داريد؟

    برتا مارکت

    سلام
    بله به سراسر كشور ارسال داريم

    محسن باشي

    سلام
    وقت شما بخير
    يراق ويناك جز بهترين يراق آلات پنجره يو پي وي سي ايراني مي باشد؟

    برتا مارکت

    سلام
    وقت بخير
    قطعا همينطوره

    جاودان

    سلام
    ارادتمندم
    بهترين يراق پنجره Upvc بين يراق هاي ترك كدام رو پيشنهاد ميديد؟

    برتا مارکت

    سلام
    يراق هاي نظير ورنه و وي اچ اس مناسب مي باشند.

    جاسمي

    چجوري مي تونم ليست قيمت داشته باشم؟

    برتا مارکت

    سلام
    وقت شما بخير
    از طريق روش هاي موجود با كارشناسان ما در تماس باشيد تا شما را راهنمايي ميكنند.