قیمت یراق آلات روتو Roto

قیمت یراق روتو

قیمت یراق آلات روتو Roto

یراق آلات یکی از قسمت های اصلی درب و پنجره می باشد که عامل اصلی باز و بسته شدن درب و پنجره می باشد . یراق آلات روتو آلمان یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع یراق آلات موجود در کشور می باشد . قیمت یراق آلات روتو نسبت به قیمت یراق آلات جی یو کمی بالاتر می باشد . توجه داشته باشید که یراق آلات روتو جهت استفاده در درب و پنجره یو پی وی سی و درب و پنجره آلومینیوم موجود می باشد و سبد کالایی تکمیلی دارا می باشد . یراق در مواردی نظیر امنیت ، استحکام ، مقاومت ، عایق و بسیاری عوامل دیگر موثر است به همین خاطر است که باید توجه زیادی به این محصول داشته باشید.

قیمت یراق آلات روتو

یراق آلات چیست

به طور کلی در روتین روزمره ما با یراق آلات بسیار سروکار داریم . به عنوان مثال در کابینت های آشپزخانه برای باز و بسته کردن درب ها از یراق آلات استفاده می شود . در پنجره که بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید از یراق آلات بسیار با کیفیت استفاده کنید . توجه داشته باشید که حتی در طول عمر پنجره شما یراق نقش اساسی دارد . همچنین اگر از یراق آلات نامناسب استفاده کنید ممکن است به مرور زمان به مشکل بر خورید و درب و پنجره شما به خوبی باز یا بسته نشود و حتی ممکن است در بعضی مواقع درب یا پنجره از جای خود کنده شود . توصیه ما به شما این است که حتما از یراق آلات با کیفیت استفاده کنید.

یکی از یراق آلاتی که به شما توصیه می شود یراق آلات Roto است که قیمت یراق آلات روتو نسبت به قیمت یراق آلات ویناک بالاتر است و در برابر کیفیت بیشتری دارد. یراق آلات زمانی که از کیفیت خوب برخوردار شود سطح امنیت بالاتر رفته ، نیاز به رگلاژ آن کمتر می باشد و تا طولانی مدت جوابگوی کار شما می باشد.

یراق روتو

یراق روتو

یراق روتو یکی از بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات های حوزه درب و پنجره در سراسر کشور می باشد. یراق آلات روتو در هر دو زمینه درب و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم در حال فعالیت می باشد . انواع بازشو شامل تک حالته ، دوحالته ، فرانسوی ، فولکس واگنی ، آکاردئونی ، لیفت اند اسلاید ، درب سرویسی ، سوئیچی و بالکنی را پشتیبانی می کند . یراق های تولید شده توسط کمپانی روتو برای کشور آلمان می باشد. طول عمر، مقاومت ، امنیت و استحکام بالا از برتری های این یراق می باشد . قیمت یراق روتو نسبت به قیمت یراق آلات ورنه بالاتر می باشد اما از کیفیت و مقاومت بسیار بالاتری برخوردار می باشد. یراق روتو به دلیل فناوری ساخت مدرنی که دارا می باشد مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارا می باشد .

شرکت روتو آلمان

یراق آلات روتو آلمان از متعبر ترین یراق آلات سطح دنیا می باشد . در این محصول کلیه المان های مربوط به وزن ، دقت در عایق بندی پنجره دو جداره ، ایمنی و ضد سرقت بودن و آسانی و روان بودن در پنجره در نظر گرفته شده است . این یراق آلات در برابر ساییدگی و زنگ زدگی از مقاوم بسیار منحصر به فردی برخوردار است . متریال و آلیاژ هایی که در ساخت این نوع یراق به کار رفته باعث شده عمر مفید آن ها بسیار افزایش پیدا کند. این نوع یراق آلات تمامی استاندارد های جهانی را دریافت کرده و دارا می باشد . این محصول دارای 75 سابقه تولید یراق در زمینه درب و پنجره دارا است .

گروه بازرگانی برتا مارکت نمایندگی رسمی این یراق آلات را در شهر قم دارا می باشد . اگر به دبنال یراق آلات مناسب هستید قیمت یراق آلات وی اچ اس VHS نسبت به قیمت یراق روتو پایین تر می باشد.

یراق آلات روتو

مزیت های یراق آلات روتو

قیمت یراق آلات روتو به دلیل مزایای منحصر به فردی که دارا می باشد بسیار منطقی می باشد . در ادامه به بررسی وجه تمایز این محصول خواهیم پرداخت.

  • آب بندی کامل در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم که این امر سبب شده از ورود گرد و غبار ، هوای آلوده و هدر رفتن انرژی به صورت کامل جلوگیری نماید.
  • تحمل وزن بسیار بالا و مقاومت در برابر لنگه بازشو درب و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم با ابعاد مختلف و با توجه به نوع پروفی مصرفی
  • مقاومت در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی و وجود سرما ، گرما و رطوبت و عدم خوردگی
  • استفاه از دانش روز اروپا و آلمان
  • دریافت انواع استانداردهای روز اروپا
  • بیش از 75 سال سابقه
  • تنوع بسیار گسترده در انواع بازشو درب و پنجره های یو پی وی سی و آلومینیوم
  • رنگ بندی متنوع بر اساس طرح و رنگ استفاده شده در پروفیل استفاده شده
  • روان بودن و استفاده بسیار آسان که به سادگی درب و پنجره های شما باز و بسته شده و بسیار نرم و با کمترین فشار فیزیکی به سادگی
  • ایمتی و ضد سرقت بودن درب و پنجره

رنگ بندی یراق آلات روتو

یراق آلات روتو دارای رنگ بندی کامل می باشد و برای هر رنگ محصولی جداگانه طراحی و ساخته است.

قیمت یراق roto

نتیجه گیری یراق روتو

به دلیل نوسانات قیمت یراق پنجره دوجداره جهت دریافت لیست قیمت یراق روتو از راه های ارتباطی با ما در تماس باشید . همچنین جهت دریافت موجودی نیز می توانید از روشهای موجود و همچنین پیام رسان ها استفاده نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره فنی رایگان می توانید با مشاورین بازرگانی برتا در تماس باشید.

دیدگاه ها 4

4 دیدگاه برای “قیمت یراق آلات روتو Roto”

    حجتيان

    ايا يراق روتو بهترين يراق حال حاضر در كشور است؟

    برتا مارکت

    سلام
    اين قيمت يراق آلات روتو نسبت به كيفيت بالايي كه دارد بسيار مناسب است.

    جاسمي

    چجوري مي تونم ليست قيمت داشته باشم؟

    برتا مارکت

    سلام
    وقت شما بخير
    از طريق روش هاي موجود با كارشناسان ما در تماس باشيد تا شما را راهنمايي ميكنند.