قیمت چسب جی مکس

قیمت چسب جی مکس

قیمت چسب جی مکس

اگر در زمینه های صنعتی ، ساختمانی و عمومی کار می کنید ، یا درب و پنجره دوجداره و یا کابینت و هر شغل دیگری هستید که نیاز به انواع چسب دارید ، چسب جی مکس یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد که برای هر شغل و هر کاری چسب مناسب در نظر گرفته است . از عوامل مهم جذابیت این نوع محصول قیمت آن می باشد. قیمت چسب جی مکس بسیار اقتصادی می باشد و ارزش خرید بالایی دارد. چسب جی مکس دارای انواع چسب شامل : چسب ماستیک ، چسب سیلیکون ، چسب 123 ، چسب کاشی ، فوم پلی یورتان و اسپری تمیزکننده ، چسب پلی سولفاید ، چسب پی وی سی ، اسپری WD40 و اسپری همه کاره شامل می شود.

شرکت چسب جی مکس

شرکت کیمیا صنعت آویسا یا همان چسب جی مکس تولید کننده و وارد کننده انواع چسب های صنعتی ، عمومی و ساختمانی می باشد. این محصول از نظر کیفیت مطابق با استاندارد های بین المللی بوده و می تواند با محصولات مشابه خارجی در رقابت باشد . این مجموعه از همان ابتدای فعالیت خود با تاکید بر کیفیت ، محصولات چسبی خود را با نام تجاری منحصر به فرد جی مکس طراحی و تولید کرده است . با افزایش و استفاده از فناوری جدید ، نسل جدیدی از محصولات انواع چسب به بازار های داخلی و خارجی عرضه شده است.

شرکت کیمیا صنعت آویسا از سال 1387 کار خود را با واردات انواع چسب آغاز نموده و پس از مدتی تلاش و تحقیقات مستمر در سال 1393 به خود کفایی رسیده و اقدام به تولید چسب با برند اختصاصی جی مکس نموده . این شرکت تلاش بسیار زیادی در زمینه ارائه بهترین قیمت چسب جی مکس در بازار ایران کرده است . اکنون پس از گذشت چند سال تجربه چسب جی مکس توانسته به هدف خود که تولید انواع چسب های صنعتی ، ساختمانی و عمومی مطالق با استاندارد های جهانی و قابل رقابت با محصولات خارجی مشابه و دارای بهترین کیفیت نائل شود .

چسب ماستیک جی مکس

چسب ماستیک جی مکس یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین انواع چسب برند جی مکس می باشد . قیمت چسب جی مکس از نوع ماستیک بر اساس نوع رنگ و وزنی که دارد مشخص می شود . این چسب دارای چسبندگی بالا به انواع سطوج دارا است . چسب ماستیک جی مکس کاملا ضد آب بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد ، آنتی باکتریال بوده و فاقد حلال های خورنده نیز می باشد . از جمله کارایی های این چسب جی مکس می توان به درزبندی اطراف چهارچوب ها و مقاطع ساختمانی اشاره کرد ، پارکت و انواع کفپوش و انواع ترک های سطحی و بندی کشی های کاشی و سرامیک از دیگر کاربردهای این نوع چسب می باشد.

چسب جی مکس در رنگ های سفید ، مشکی ، قهوه ای تیره و روشن ، شامپاینی ، طوسی و تیره و روشن می باشد . همچنین مناسب سطوح فلز ، آینه ، سنگ ، اجر ، بتن و چوب نیز می باشد.

قیمت-چسب-ماستیک-جی-مکس

چسب سیلیکون جی مکس

قیمت چسب جی مکس از نوع سلیکون بسته به وزن و رنگ آن متغیر می باشد. از جمله ویژگی های مهم این نوع چسب سیلیکون جی مکس می توان به سازگاری با انواع سطوح و مقاومت حرارتی بالای آن اشاره کرد. مقاوم در مقابل هوا ، نارسانای جریان الکتریسیته ، ضد کپک ، آنتی با کتریال و بدون کاهش حجم می باشد . این محصول در رنگ های سفید ، شفاف و مشکی به بازار عرضه شده است. از جمله کاربردهای آن می توان به درزگیری و آب بندی درب و پنجره ساختمان ها ، کاشی ، سرامیک ، دور وان و توالت فرنگی و … اشاره کرد. همچنین آب بندی قطعات بدنه خودرو و تولید قطعات نیز اشاره کرد . ساخت اکواریوم های شیشه ای ، آب بندی و هوابندی انواع نمای ساختما و عایق کاری فطعات الکترونیکی نیز اشاره کرد.

قیمت چسب سیلیکون جی مکس

چسب 123 جی مکس

قیمت چسب جی مکس از نوع سیلکون بسته به رنگ ، وزن و وزن قطره محاسبه می شود . این چسب بسیار پر کاربرد می باشد . استحکام بالا ، چسبندگی بسیار بالا ، بدون شوره و سفیدک و خشک شدن سریع از جمله برتری های چسب 123 جی مکس می باشد.کاربرد این محصول در زمینه های زیادی می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد . چسباندن سطوح چوبی ، رفع درزهای سیستم های تهویه هوای خانگی و صنعتی ، درزها و محل های جوش تانکر ها ، متصل کردن قطعات ساختمانی مانند کاشی ، سرامیک و موزایک و پارکت ها می باشد.

قیمت چسب 123 جی مکس
دیدگاه ها 6

    ملا محمودي

    سلام
    وقت بخير
    من از اين چسب استفاده كردم
    كيفيت بسيار بالايي دارد

    برتا مارکت

    سلام
    ممنون از نظر شما

    غديري

    سلام
    غديري هستم
    من از چسب جي مكس استفاده كردم
    در برابر قيمتي كه داره كيفيت بسيار مطلوبي و خوبي داره

    برتا مارکت

    سلام
    ممنون از نظر شما

    masnaviyan

    سلام
    وقت بخير
    جي مكس چسب 123 هم جز توليداتش هست؟

    برتا مارکت

    سلام
    وقت شما هم بخير
    بله موجود هست