ارزان ترین پروفیل upvc

ارزان ترین پروفیل upvc

ارزان ترین پروفیل upvc

یکی از مهمترین قسمت های هر ساختمان پنجره های آن می باشد . با افزایش آلودگی های صوتی در زندگی روزمره نقش درب و پنجره ها بیشتر نمایان می شود. می توان گفت آرامش و دوری از آلودگی صوتی بسیار در زندگی مهم می باشد . یکی از روش هایی که می توان با آن از آلودگی صوتی در امان باشید استفاده از پنجره دوجداره می باشد . پنجره دوجداره عایق صوتی بسیار قوی می باشد ، البته یکی از ویژگی ها و مزایای فراوان آن می باشد. تاثیر گذار ترین قسمت و جز یک پنجره دوجداره که تاثیر بسیار زیادی بر عایق صوتی آن دارد پروفیل پنجره می باشد . در بازار ایران دو جنس از پروفیل مطرح می باشد که شامل Upvc و آلومینیوم است. در این مقاله قصد داریم به ارزان ترین پروفیل Upvc صحبت کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پروفیل Upvc ارزان

پروفیل پنجره

همانطور که گفته شد پروفیل پنجره بسیار مهم می باشد و باید هنگام خرید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . اگر قصد خرید ارزان ترین پروفیل Upvc را دارید باید به چند نکته توجه نمایید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت . یو پی وی سی یا پلی وینل کلراید یکی از متداول ترین قاب های پنجره در دنیا می باشد ، این متریال به عایق بودن آن مشهور است . اگر میخواهید پروفیل اکونومی یا ارزان تهیه نمایید حتما به استاندارد های دریافتی این پروفیل توجه نمایید. به عنوان مثال پروفیل کندو که یکی از مطرح ترین پروفیل های موجود در بازار می باشد که وزن آن بسیار مناسب بوده و گوشت خوبی دارد دارای استانداردهای مطرح کشوری می باشد که باعث شده مشتری به خیالی آسوده به تهیه آن اقدام نماید.

یکی از مهمترین استاندارد های روز دنیا ، استاندارد رآل آلمان می باشد ، این استاندارد را تنها پروفیل هایی می توانند تهیه نمایند که بسیار با کیفیت ساخته شده باشند و از متریال هایی استفاده کرده باشند که درجه یک باشند . پروفیل از ترکیب نفت خام ، وینیل و کلرید اسید و کمی از متریال های دیگر ساخته می شود . این ترکیب در صورتی که به شکل صحیح و استاندارد ساخته شود باعث شده با اینکه ارزان ترین پروفیل Upvc را تهیه نمایید ، اما مزایای و کیفیتی که مد نظر شما می باشد را دارا است.

آیتم های مهم استاندارد

ابعاد و اندازه پروفیل ها در آزمون ها سنجیده می شود و نسبت به وزن و دیگر اجزا با توجه به استانداردها بررسی خواهند شد. آزمون حرارتی پروفیل یکی از آیتم ها می باشد ، پروفیل باید در برابر حرارت تا میزان مشخصی مقاومت داشته باشد و باید هیچگونه خم شدگی ، تغییر رنگ ، تغییر شکل و آسیب تا حرارت مشخص دوام بیاورد . اگر شما ارزان ترین پروفیل Upvc را تهیه نمایید و پس از مدتی در اثر گرما رنگ خود را از دست بدهد دیگر نمی توان گفت که این پروفیل از استاندارد مطلوبی بهره مند است. پروفیل ماوی که یکی از اصلی ترین محصولات ارائه شده توسط بازرگانی برتا می باشد ، تمامی استاندارد های لازم را دریافت نموده و از کیفیت بسیار مطلوبی بهره مند می باشد.پروفیل باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت ، سطحی صاف و بدون تور فتگی باشد.

یک مورد دیگر که بسیار حائز اهمیت می باشد ، سازگاری پروفیل با شرایط آب و هوایی کشور می باشد . مقاومت پروفیل در شریاط آب و هوایی مختلف از جمله تغییرات دمایی ، گرما ، سرما و دیگر شرایط آب و هوایی را می سنجند تا دارای کیفیت و مقاومت لازم باشند . پروفیل های که در کشور ما تولید می شوند بر اساس شرایط اقلیمی می باشند و استاندارد های لازم را دارا می باشد. مواد اولیه استفاده شده در پروفیل و میزان استفاده از آنها نقش کلیدی در دیگر ویژگی های آن دارا می باشد . این مواد باید مجاز ، غیر آلاینده ، معین و با میزان فرمول مشخصی باشند. از دیگر مواردی که هنگام تهیه پروفیل ارزان Upvc باید به آن توجه کنید مقاومت در برابر ضربه می باشد . مقاومت باید در برابر ضربه ها ، فشار و بار پنجره سنجیده شود.

پروفیل Upvc ارزان تقلبی

اگر قصد خرید ارزان ترین پروفیل Upvc را دارید به نکته ای که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد توجه ویژه ای داشته باشید . در بازار پروفیل یو پی وی سی کشور پروفیل تقلبی به وفور یافت می شود ، که متاسفانه در مراکز زیر زمینی و بدون رعایت استاندارد های لازم تهیه می شود و قطعا پروفیل Upvc ارزان قیمتی می باشند. شناسایی این نوع از پروفیل برای تولید کنندگان و سازندگان درب و پنجره بسیار ساده می باشد اما مشتری های خانگی ممکن است فریب بخورند. خریداران محترم توجه داشته باشند که حتما از مراکز معتبر خرید کنند تا دچار مشکل نشوند و حتی المقدور از پروفیل های معتبر و نام آشنا تهیه نمایند .

بازرگانی برتا ارائه دهنده پروفیل و یراق آلات در کشور می باشند . اگر به دنبال بهترین قیمت یراق آلات پنجره دوجداره و همچنین ارزان ترین پروفیل یو پی وی سی استاندارد می باشید با ما در تماس باشید. ممنون از وقتی که برای مطالعه این مقاله گذاشتید.

دیدگاه ها 2

2 دیدگاه برای “ارزان ترین پروفیل upvc”

    alibeigi

    سلام
    وقت بخير
    ارزان ترين پروفيل كه پيشنهاد مي كنيد كدام است؟

    برتا مارکت

    سلام
    ممنون از نظري كه گذاشتيد
    ارزان ترين پروفيلي كه در مجموعه و در سبد كالايي ما قرار دارد پروفيل كندو مي باشد . اين پروفيل با قيمت كمي كه دارد با پروفيلي مثل هافمن رقابت مي كند و وزن و گوشت خوبي دارد.