قیمت چسب پنجره دوجداره

قیمت چسب پنجره دوجداره

قیمت چسب پنجره دوجداره

تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره با سیستم یو پی وی سی و یا آلومینیوم (نرمال و ترمال بریک) و هچنین افرادی که در حوزه نصب درب و پنجره دوجداره فعالیت می کنند در جریان هستند که انتخاب چسب پنجره دوجداره بسیار مهم می باشد. یکی از مهم ترین مواردی که بر روی عایق بودن پنجره ها تاثیر بسیار مستقیم دارد انتخاب برند چسب مناسب و با کیفیت می باشد. مجموعه ما یعنی بازرگانی برتا که به صورت تخصصی بر روی فروش محصولات درب و پنجره از جمله یراق آلات ، چسب و پروفیل در حال فعالیت می باشد طی این سالها توانسته بهترین برند چسب درزگیر پنجره را در سبد کالایی خود قرار دهد. قیمت چسب پنجره دوجداره الخصوص قیمت چسب جی مکس نسبت به کیفیت بالایی که دارا می باشد بسیار مناسب است . در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی به این مورد بپردازیم.

ممنون از وقتی که برای مطالعه این مقاله می گذارید ، امیدواریم که برای شما مفید و کاربردی باشد و تا انتهای آن را مطالعه نمایید.

چسب درزگیر پنجره چیست ؟

قبل از بررسی عوامل موثر بر قیمت چسب پنجره دوجداره لازم است به معرفی چسب درزگیر پنجره بپردازیم و بعد از آن به موارد دیگر اشاره خواهیم کرد . باید به این نکته توجه داشته باشیم که یکی از محبوبیت درب و پنجره دوجداره عایق بودن آن می باشد . این بدان معناست که اگر شما در کنار خیابان پر رفت و آمد هستید و یا در کنار مدرسه می باشید و از آلودگی صوتی رنج می برید این محصول به شما کمک می کند که ورود سر و صدا را به داخل منزل شما صفر نماید. عایق حرارتی دلیل دوم محبوبیت بالای درب و پنجره دوجداره می باشد که باعث شده در زمستان انرژی کمتری برای گرم کردن منزل خود نیاز خواهید داشت در نتیجه مبلغ قبوض انرژی کمتری خواهید پرداخت.

همچنین از ورود سرما الخصوص مناطق سرد سیر جلوگیری می نماید. این دو عامل یعنی عایق صوتی و حرارتی که باعث محبوبیت پنجره دوجداره می باشد به عوامل زیادی بستگی دارند.عواملی نظیر پروفیل ، یراق آلات ، شیشه ، نصب ، مونتاژ و یکی از مهمترین آنها چسب پنجره دوجداره می باشد. چسب ماستیک و چسب سیلکون از جمله محبوب ترین نوع چسب برای نصب پنجره در سطح کشور می باشاد که بازگانی برتا توانسته بهترین ، پر فروش ترین و محبوب ترین برند چسب را به سبد کالایی خود اضافه کند و رضاتمندی مشتریان را از خوب بودن به بهترین بودن مبدل سازد . چسب جی مکس سالهاست که در این عرصه در حال فعالیت می باشد و به خوبی جای خود را در میان تولید کنندگان درب و پنجره باز کند.

قیمت چسب درزگیری پنجره دوجداره جی مکس

چسب ماستیک

چسب ماستیک یکی از بهترین نوع چسب درزگیر برای نصب پنجره Upvc می باشد . قیمت چسب ماستیک بسته به وزن و رنگ آن متفاوت می باشد . از جمله ویژگی های این محصول می توان به چسبندگی بالا به انواع سطوح ، کاملا ضد آب ، انعطاف پذیری بالا ، آنتی باکتریال ، قافد حلال های خورنده می باشد که باعث شده این محصول جز محبوب ترین ها برای نصب درب و پنجره می باشد . چسب ماستیک جی مکس نیز یکی از با کیفیت ترین انواع چسب پنجره می باشد . از جمله کاربرد های این چسب می توان به درزبندی اطراف چهارچوب و مقاطع ساختمانی ، پارکت ، انواع کفپوش ، انواع ترک های سطحی ، بندکشی کاشی و سرامیک اشاره کرد. این چسب پنجره مناسب سطوحی مانند فلز ، آینه ، سنگ ، آجر ، بتن ، چوب و … می باشد.

چسب سیلیکون

قیمت چسب پنجره دوجداره بسته به نوع چسب درزگیر پنجره ای که استفاده می کنید متغیر است . چسب سیلیکون همانند چسب ماستیک یکی از برترین چسب ها برای نصب پنجره می باشد . از جمله میتوان گفت که ویژگی های چسب سیلیکون جی مکس شامل سازگاری با انواع سطوح ، مقاوم حرارتی بالا ، مقاوم در مقابل هوا ، نارسانای جریان الکتریسیته ، ضد کپک ( آنتی باکتریال ) و بدون کاهش حجم می باشد. این چسب در سه رنگ سفید ، مشکی و شفاف به بازار ارائه می شود.

پس از بررسی کامل چسب سیلیکون و بازگو کردن ویژگی های و کاربرد های آن و بررسی ویژگی های چسب سیلکون جی مکس نوبت به بررسی تخصصی کاربرد های این محصول رسیده است . درگیزی و عایق بندی درب و پنجره های ساختمان ، کاشی ، سرامیک ، دور وان و توالت فرنگی و …. آب بندی قطعات بدنه خودرو و تولید قطعات ، ساخت آکواریوم های شیشه ای ، آب بندی و هوابندی انواع نمای ساختمان و عایق کاری قطعات الکترونیکی نیز استفاده می شود .

چسب پنجره دوجداره

عوامل موثر بر عایق بودن پنجره دوجداره

همانطور که گفته شد چسب پنجره دوجداره بسیار در عایق بودن درب و پنجره تاثیر گذار می باشد. همچنین قیمت چسب پنجره دوجداره متفاوت می باشد اما چسب جی مکس قیمتش مناسب بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد . توجه داشته باشید که پنجره دوجداره یو پی وی سی شامل پروفیل ، شیشه ، یراق آلات ، مونتاژ و نصب می باشد . هر کدام از این اجزا باید استاندارد و با کیفیت باشد تا نتیجه مطلوبی برای شما داشته باشد. به عنوان مثال پروفیل را می توان مهمترین قسمت درب و پنجره دانست که باید استانداردهای لازمه را داشته باشید و از پروفیل های متفرقه استفاده نشود. پروفیل های متفرقه شاید قیمت پایینی داشته باشند اما به مرور زمان کارایی و مزیت هایی که مد نظرتان می باشد را نخواهند داشت . پس توجه به قیمت چسب پنجره دوجداره و دیگر اجزا داشته باشید.

مورد دوم که بسیار مهم می باشد بحث یراق آلات می باشد . یراق آلات به کلیه اجزایی که باعث باز و یا بسته شدن درب یا پنجره می شود می گویند. استفاده از یراق آلات متفرقه ممکن است هزینه بسیار بالایی برای شما داشته باشد . درست است در ابتدا هزینه کمتری می پردازید ولی در ادامه بازشو پنجره به شدت شما رو اذیت می کنند و حتی دیده شده پنجره از جای خود در آمده و به پایین پرت شده است. در حال حاضر در بازار کشور از سه نوع یراق آلات آلمانی ، یراق آلات ترک و یراق آلات ایرانی استفاده می شود . بدیهی است که یراق آلات آلمانی قیمت بالایی داشته ولی از کیفیت بسیار قوی برخوردار می باشد بعد از یراق آلات آلمانی یراق آلات ترک می باشد که قیمت مناسبی داشته و در حد یراق آلات آلمانی کیفیت دارا می باشد .

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید