قیمت یراق آلات ورنه Vorne

قیمت یراق آلات ورنه

قیمت یراق آلات ورنه Vorne

یراق آلات ورنه یکی از بهترین یراق آلات میان رده می باشد . قیمت یراق آلات ورنه در مقایسه با میان رده بودن بسیار مناسب و اقتصادی است . یراق ورنه دارای سبد کالایی کاملی است . این محصول در زمینه یراق آلات یو پی وی سی و آلومینیوم در حال فعالیت می باشد . این برند هر دو متریال Upvc و آلومینیوم نرمال و ترمال بریک را سبد کالایی خود قرار داده است. توجه داشته باشید که قیمت یراق ورنه نسبت به قیمت یراق جی یو پایین تر است اما نسبت به قیمت خود کارایی بسیار دارا می باشد. یراق آلات جی یو یو پی وی سی و آلومینیوم را ساپورت می کند و همچنین انواع بازشو ها رو نیز در زیر مجموعه خود دارا می باشد.

انواع بازشو نظیر تک حالته ، دوحالته ، کلنگی ، کشویی ، لیفت اند اسلاید ، فولکس واگنی و درب سرویسی ، درب سوئیچی و درب بالکنی را در سبد کالایی این برند می توانید مشاهده نمایید.

قیمت یراق ورنه

یراق آلات درب و پنجره چیست ؟

به طور کلی یک درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی یا آلومینیوم از 5 قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل ، نوع پروفیل ، یراق آلات ، شیشه ، مونتاژ و نصب می باشد . پروفیل که شامل پروفیل یو پی وی سی و آلومینیوم نرمال یا ترمال بریک می شود . شیشه نیز به سه دسته کلی تک جداره ، دوجداره و سه جداره تقسیم بندی می شود. مونتاژ نیز به عملیات سرهم کردن قسمت های مختلف می شود که فرآیندی است که اجزا مختلف به همدیگر توسط دست و یا ماشین الات صنعتی متصل می شود می گویند . نصب هم که مرحله مهمی می باشد و به عملیات نصب درب و پنجره بروی جایگاه خود می باشد .یکی از مهمترین قسمت ها یراق آلات می باشد که در قیمت و کیفیت درب و پنجره نقش حیاتی خواهد داشت.

در خرید یراق الات باید توجه ویژه ای به این مساله  داشته باشید . در صورت عدم استفاده از یراق آلات مناسب پس از مدتی پنجره شما از رگلاژ خارج می شود و بازشو دچار افتادگی می شود . امنیت درب و پنجره شما مناسب نخواهد بود . دچار زنگ زدگی و خردگی خواهند شد.استحکام درب و پنجره شما به شکل قابل توجهی پایین می آید.پس باید توجه ویژه ای به یراق آلات داشته باشید که قیمت یراق آلات ورنه نسبت به کارایی و کیفیتی که دارد همانند قیمت یراق آلات ویناک بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

یراق آلات ورنه

یراق آلات تک حالته ورنه

یراق تک حالته آلومینیوم ورنه یکی از محصولات این ورنه Vorne می باشد . این یراق خود شامل پین قفل کننده قابل رگلاژ ، جلو زبانه دستگیره یا کریر ، دستگیره پنجره روما ، کیپ پنجره قابل رگلاژ و لولای دو نکه 80 کیلوگرم می باشد. قیمت یراق آلات تک حالته ورنه نسبت به قیمت یراق آلات روتو پایین تر و مناسب تر می باشد . درب و پنجره تک حالته دارای یک نوع بازشو می باشد که به صورت افقی باز و بسته می شود . معمولا پنجره تک حالته از نظر قیمت نسبت به انواع بازشو دیگر مناسب تر و پایین تر می باشد .

یراق ورنه

یراق دوحالته ورنه

یراق دوحالته آلومینیوم ورنه یکی دیگر از محصولات پر استفاده این برند می باشد . این یراق خود به چند محصول دسته بندی می شود که قیمت یراق آلات ورنه بسته به این محصولات متغیر می باشد . یراق بازو بلند یا بدون دستگیره ، بازو کوتاه یا بدون دستگیره ، پین 130 کیلوگرمی ، دستگیره پنجره روما و قفل پشتی از زیر مجموعه های یراق دوحالته ورنه می باشد. قیمت یراق آلات ورنه نسبت به قیمت یراق وی اچ اس VHS کمی پایین تر می باشد . پنجره دوحالته همانند پنجره تک حالته می باشد با این تفاوت که هم بازشو به صورت عمودی و بازشو به صورت افقی دارا می باشد.

هنگامی که پنجره دوحالته و یراق دوحالته ورنه استفاده می کنید از مزایای فراوان این نوع بازشو می توانید استفاده کنید .یکی از مزیت های این نوع پنجره به این شکل است که اگر پرده مقابل پنجره شما باشد می توانید از بازشو عمودی آن استفاده نمایید و سیستم تهویه هوای منزل را بدون گیر کردن به پرده به درستی انجام دهید.

یراق آلات درب ورنه Vorne

یراق آلات آلومینوم درب ورنه یکی از بهترین یراق های موجود در میان رقبا می باشد . قیمت یراق آلات ورنه نسبت به یراق آلات روتو پایین تر است ولی این محصول برند ورنه از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد . یراق آلات درب ورنه خود به محصولاتی نظیر پین قفل کننده ، پین قفل کننده قابل رگلاژ ، دستگیره درب سوئیچی دو تکه ، سیلندر 30/60 برنجی ، قفل درب قابل اتصال به تیژ 35*85 ، کیپ پنجره ، کیپ پنجره قابل رگلاژ ، لولای دو تکه 80 کیلوگرمی ، مکمل زبانه قفل قابل تنظیم تقسیم می شوند. یراق آلات درب ورنه شامل درب سئویچی ، سرویسی و بالکنی می باشد.

راهنمای خرید

به دلیل نواسانات قیمت یراق آلات پنجره دوجداره از روش های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید . همچنین جهت دریافت لیست بروز موجودی و سبد کالایی ما می توانید از روش های تماس با ما و همچنین پیام رسانها اقدام نمایید .

دیدگاه ها 6

6 دیدگاه برای “قیمت یراق آلات ورنه Vorne”

    برقنورد

    يراق آلات ورنه ساخت چه كشوري مي باشد؟

    برتا مارکت

    سلام
    وقت بخير
    يراق آلات ورنه براي كشور تركيه مي باشد

    جاسمي

    چجوري مي تونم ليست قيمت داشته باشم؟

    برتا مارکت

    سلام
    وقت شما بخير
    از طريق روش هاي موجود با كارشناسان ما در تماس باشيد تا شما را راهنمايي ميكنند.

    حسنی

    سلام،خسته نباشین،رده بندی کیفی برندهای یراق ترک به ترتیب چیه

    برتا مارکت

    از طريق روش هاي موجود با كارشناسان ما در تماس باشيد تا شما را راهنمايي ميكنند.