قیمت یراق آلات جی یو GU

قیمت یراق الات جی یو

قیمت یراق آلات جی یو

اگر پنجره ساز هستید و یا قصد تعویض یراق آلات خود را دارید بازرگانی برتا مارکت دارای نمایندگی جی یو آلمان می باشد . مجموعه ما مفتخر است بهترین قیمت یراق آلات جی یو را به مشتریان خود ارائه می دهد . به طور کلی اگر یک پنجره یو پی وی سی یا آلومینیوم را در نظر داشته باشید از پنج قسمت اصلی تشکیل شده است . این پنج قسمت اصلی شامل پروفیل ، یراق آلات ، شیشه ، مونتاژ و نصب می باشد. یکی از مهمترین قسمت های و اصلی ترین جز درب و پنجره یراق آلات می باشد. انواع مختلفی یراق آلات در بازار موجود می باشد که یراق جی یو یکی از بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات ارائه شده در بازار می باشد. قیمت یراق جی یو نسبت به قیمت یراق آلات ویناک کمی بالاتر می باشد.

قیمت یراق gu

یراق آلات چیست ؟

به کلیه قطعاتی که باعث باز و بسته شدن درب و پنجره یو پی وی سی می شود یراق آلات می گویند.قیمت یراق آلات GU نسبت به کیفیتی بالایی که دارد بسیار مناسب و منطقی می باشد . یراق آلات گوناگون و مختلفی در سراسر کشور موجود می باشد که یراق جی یو جز بهترین و پرفروش ترین یراق آلات در سطح کشور می باشد.انواع یراق آلاتی در بازار موجود می باشد که بر اساس نحوه استفاده از درب و پنجره به عوامل متعددی بستگی دارد .

انواع یراق آلات بازشو جی یو شامل پنجره تک حالته ، پنجره دوحالته ، پنجره کلنگی ، پنجره کشویی ، پنجره آکاردئونی ، پنجره فولکس واگنی ، پنجره لیفت اند اسلاید ، درب سرویسی ، درب سوییچی ،و درب بالکنی می باشد. به طور کلی می توان گفت قیمت یراق آلات پنجره دوجداره در شرکت جی یو نسبت به کیفیت بالایی که دارد ارزشمند است.

قیمت یراق آلات gu

انواع یراق آلات بر اساس نوع متریال

به طور کلی هنگامی که قصد خرید درب و پنجره دوجداره دارید با موارد متعددی رو به رو می شوید ، از جمله نوع پروفیل که خود شامل یو پی وی سی و آلومینیوم می باشد که باز هرکدام دارای برند های متعددی می باشد. توجه داشته باشید که نوع یراق آلات بر اساس پروفیل مصرفی متفاوت هستش . یراق آلات gu برای پروفیل های یو پی وی سی و آلومینیوم نرمال و ترمال بریک موجود می باشد .یراق آلات یو پی وی سی جی یو بسیار با کیفیت و مستحکم بوده و دارای ضمانت نامه می باشد .

همچنین انواع مختلف بازشو در پروفیل یو پی وی سی را در سبد کالایی خود قرار داده است . همچنین یراق آلات آلومینیوم جی یو در سبد کالایی این برند موجود می باشد . یراق آلات جی یو نسبت به قیمت یراق آلات روتو قیمت پایین تری دارد ولی می توان گفت کیفیت آنها تقریبا در یک سطح می باشد.

قیمت یراق جی یو

گروه شرکت های GU آلمان

یراق آلات جی یو و شرکت جی یو آلمان با سابقه ای بیش از یک قرن در ساخت و ساز انواع یراق آلات در سیستم های درب و پنجره یو پی وی سی و درب و پنجره آلومنیوم و حتی درب و پنجره چوبی در حال فعالیت می باشد . این محصول با استفاده از دانش روز کشور آلمان در حال تولید می باشد که همین امر باعث شده قیمت یراق جی یو نسبت به کیفیت بالایی که دارا می باشد بسیار با صرفه می باشد. یراق آلات جی یو آلمان بصورت تک حالته ، دو حالته ، فرانسوی ، فولکس واگنی ، کشویی و انواع درب سرویس ، دربهای اتوماتیک ، ارام بند ها ، و بسیاری دیگر به بازار عرضه شده اند.

این شرکت آلمانی همواره از پیشگامان و نو آوران در جهان بوده و محصولات خود را از طریق دفاتر نمایندگی در تمامی نقاط این عرضه می کند . شرکت پرسان صنعت آریا در سال 2008 به عنوان نمایندگی رسمی این یراق در ایران انتخاب گردیده است.

قیمت یراق جی یو
دیدگاه ها 12

12 دیدگاه برای “قیمت یراق آلات جی یو GU”

    برتا مارکت

    يراق جي يو آلماني هست يا ترك؟

    برتا مارکت

    قسمتي در آلمان و قسمتي در تركيه توليد مي شود.

    ناديان

    سلام
    وقت بخير
    جي يو با كيفيت تر است يا روتو؟

    برتا مارکت

    سلام
    وقت بخير
    اين دو يراق براي كشور المان مي باشد و هم رده هستند . عده اي از توليد كنندگان نظرشون بروي يراق روتو مي باشد.

    جاسمي

    چجوري مي تونم ليست قيمت داشته باشم؟

    برتا مارکت

    سلام
    وقت شما بخير
    از طريق روش هاي موجود با كارشناسان ما در تماس باشيد تا شما را راهنمايي ميكنند.

    مسلمي

    يراق جي يو براي يو پي وي سي هم محصول داره؟

    برتا مارکت

    از طريق روش هاي موجود با كارشناسان ما در تماس باشيد تا شما را راهنمايي ميكنند.

    مشاهير

    قيمت يراق آلات جي يو از روتو بالاتر است يا پايين تر ؟

    برتا مارکت

    سلام
    معمولا در يسري از محصولات قيمت يراق آلات روتو كمي بالاتر هستش

    حمیدرضا احمدی

    درود
    لطفاً کاتالوگ محصولات GUولیست قیمت

    برتا مارکت

    سلام
    وقت بخير
    لطفا با مشاورين ما در تماس باشيد كه شمارو راهنمايي كنند